Житловий комплекс Campus > Інфо-центр > Новини > Експлуатуюча компанія: “Місто для людей CAMPUS”
Your browser does not support the HTML5 canvas tag.
назад
12.07.2018

Експлуатуюча компанія: “Місто для людей CAMPUS”


Експлуатуючою організацією для ЖК CAMPUS обрано компанію "Місто для людей". Відбір зайняв біля півроку, мета – співпрацювати з найкращими, щоб сервіс з обслуговування будинку відповідав вимогам клієнтів та концепції житлового кварталу. 
«Місто для людей» працює в Києві та 7 інших містах України, нараховує в своєму штаті більш ніж 2 000 різних спеціалістів, за допомогою досвіду та професійності яких обслуговує більше 200 000 клієнтів у більш ніж 3 000 житлових будинків загальною площею більше 8 млн. кв.м.

З нами поспілкувався Олександр Босов, заступник директора групи компаній «Місто для людей», та розповів про особливості роботи в ЖК СAMPUS.

Які головні критерії відбору експлуатуючої компанії Вам поставили під час переговорів?
По-перше, гнучкість та прозорість формування індивідуального тарифу з урахуванням усіх технологічних особливостей будинку. Наприклад, відсутність послуги вивозу побутового сміття, оскільки проектом передбачено використання диспоузерів для органічних відходів, а сміття, що йде на вторинну переробку, спеціалізовані оператори можуть забирати безкоштовно, або, навіть, з доплатою. По-друге, наявність власної якісної аварійної служби. Також однією з вимог була наявність сервісного мобільного додатку для наших клієнтів, що є звичайною практикою в інших країнах, але екзотикою в Україні. Базові вимоги – це відпрацьовані процедури, кваліфікований ввічливий персонал, прозора звітність, можливість проведення через контакт-центр досліджень щодо рівня задоволеності клієнтів.

Чому, на Вашу думку, “Місто для людей” було обрано оператором?
Я знаю, що ми стали єдиною компанією, яка змогла задовільнити всі вимоги девелопера ЖК СAMPUS.
«Місто для людей» - одна із перших приватних компаній з обслуговування житлових будинків в Україні, яка почала свою діяльність у Кременчуці десять років тому. Протягом останніх декількох років компанія швидко розвивалася та наразі це найбільша група компаній з обслуговування багатоквартирних будинків в Україні – як за кількістю клієнтів, так і за кількістю будинків в управлінні, а також за загальною площею управління.

Що особливого буде впроваджено під час обслуговування жителів СAMPUS? 
Постійне перебування на території комплексу адміністратора (представника управителя), до якого можна звернутись з будь-яким питанням щодо обслуговування, оплати послуг, тощо; можливість звернення на цілодобову гарячу лінію компанії для реєстрації або перевірки ходу виконання заявки, SMS-інформування про строки виконання заявок; власна цілодобова аварійна служба, яка має можливість усунути аварію протягом однієї години; замість консьєржів – професійна охорона в кожній вхідній групі, яка цілодобово контролює територію за допомогою відеоспостереження, при необхідності викликає патрульний наряд охорони для вирішення більш серйозних питань.

Розкажіть про мобільний застосунок, який зараз розробляється для мешканців СAMPUS?
Ми розробляємо його для всіх наших клієнтів, але першими можливість використовувати мобільний застосунок (application) отримають жителі CAMPUS. Він має замінити спілкування з кол-центром. Основна його функція: зручність і простота подачі заявки та контроль статусу її виконання, контроль стану особистого рахунку клієнта.

Назвіть основні переваги у співпраці з Вами.
Своїм основним завданням ми бачимо покращити стан нерухомості та потенційно з часом збільшити вартість майна наших клієнтів. Саме тому ми забезпечуємо комфортні умови проживання та якісний європейський сервіс на об’єктах обслуговування групи “Місто для людей”.

Після інтерв'ю ми вирішили особисто перевірити роботу експлуатуючої організації й відвідали один з будинків, що вони обслуговують. Коротко про те, що побачили: о 7-мій годині ранку розпочинається робочий день двірника, з 8.30 працюють прибиральниці в під'їздах. Працівників сервісної компанії дуже легко помітити – працюють в спеціальній брендованій формі. Двірник прибирає територію 6 днів на тиждень та слідкує за сміттям. Прибиральниці працюють 5 днів. Зазвичай вони миють 4 поверхи у будинку на день. «Графік прибирання планується на місяць вперед і розміщується на спеціальній дошці», - розповіла Лідія Головатюк, менеджер з управління будинком. «Мій робочий день починається о 9-й годині. А закінчується … (замислилась і посміхається) іноді о 5й, а деколи й о 8й годині вечора. Мешканці будинку можуть в будь-який час обговорити зі мною всі питання особисто чи за телефоном. Крім мене, о 9-й годині також на робочому місці інші фахівці: електрик, слюсарі. Якщо у мешканців будинку виникають якісь важливі питання в неробочий час, то для них працює цілодобова гаряча лінія компанії. Що стосується оплати - тариф у кожному ЖК індивідуальний, він формується з урахуванням технологічних особливостей будинку. Кожен клієнт має дистанційний особистий кабінет і може легко сплачувати в Інтернеті, наприклад через Portmone.

Окрім ЖК CAMPUS на сьогодні "Місто для людей" обслуговує ще 14 житлових будинків в різних районах столиці. Перевірений нами сервіс залишив приємні враження.

pic    pic 2
  

  

Карта сайта Житловий комплекс CAMPUS 2016-2018
© Усі права захищено